divendres, 21 de febrer del 2014

LA VALL DE LA MERAVELLA

¡COMENTA AQUEST LLIBRE!

Un viatge èpic que transportarà el lector al món perdut del Xangai cortesà.

La coneguda autora d’èxits com La filla del curandero o El club de la Bona Estrella torna amb una novel·la intensa i evocadora: la història de tres generacions de dones que lluiten contra el destí que els ha tocat. 
Xangai, 1912: la Violet és la filla privilegiada de la madam nord-americana de la casa de cortesanes més prestigiosa de la ciutat. Quan la dinastia Xing perd el poder, però, la noia s’ha de separar de la seva mare a causa d’un cruel engany. Mig xinesa, mig americana, intenta buscar el seu lloc entre dos mons i es converteix en una astuta cortesana que excel·leix en l’art de la seducció i la il·lusió. 
En un viatge èpic que transportarà el lector al món perdut del Xangai cortesà, al llarg de quaranta anys les dues dones lluitaran amb energia i determinació per restablir les seves arrels, recuperar les seves identitats i reconduir les seves vides.

http://www.grup62.cat


Filla d’immigrants xinesos i educada a Suïssa i els Estats Units, Amy Tan (Oakland, Califòrnia, 1952), és llicenciada en llengua i literatura anglesa. El 1987, arran d’un viatge a la Xina amb la seva mare, va decidir dedicar-se a la ficció. El 1989, Tan publicava El club de la bona estrella, una obra que va estar a la llista de llibres més venuts del New York Times durant més de vuit mesos. La dona del déu de la cuina, publicada al cap de dos anys, confirmava la seva reputació i assolia de nou vendes importants. Van seguir Els cent sentits secrets, La filla del curandero, Contra el destí iUn lloc sense nom, tots editats per Edicions 62. Amy Tan també ha estat coproductora i coguionista de la versió cinematogràfica d’El Club de la Bona Estrella. Els seus assajos i relats han aparegut en nombroses revistes i antologies internacionals, i la seva obra ha estat traduïda a trenta-cinc idiomes. Viu amb el seu marit a San Francisco i Nova York.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada